Blogiarkisto

sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Luukku 11: Juhlapostaus osa 2, Q&A + "Mitä on olla normaali?" (KT)



 *tap tap*

 Cathy: "Hehee, tervehdys rakkaat lukijat!" ;)

 C: "Ehdittekös jo luulla mua Anskiksi?"

 C: "Eipä ihme, sillä lainaan hänen vaatteitansa! Annoin hänelle luvan pukea mut hänen mielestään kivasti."

 C: "Ja tämä vaatteiden vaihto- ideahan oli sitten mun, älkää kehuko vain Anskia!"

 C: "Ja tietysti mäkin sain pukea Anskin omasta mielestäni kivasti. Tuus tänne Anski!" ;)
A: "En minä halua, nolottaa!"

 C: "No tuu nyt! Ei se oo niin paha!" ;D *vetää*
A: "Ja pyh....." :/

 *teps*

 C: "TADAA, tässä on Neiti Anskimme!" :D
A: "Ärh..."

 A: "Nolottaa, en halua olla pukeutut näin, varsinkaan ihmisten ilmoilla, AAAGH....!"
C: *istuu*

 C: "Tules Anski istumaan tänne kanssani!"

 A: "Joo joo..." *istuutuu*

 C: "No niin, tänään siis on ohjelmassa Q&A eli QUESTION & ANSWER! Eli te kysytte, me vastaamme!"

 C: "Ja kyssärit, kiitos!"
Razoku: *ojentaa*


 C: "Katsotaas, mitä täältä löytyy..." *avaa*

 *vyöryy*

 C: "Oho, paljon on kyssäreitä!" :D

 A: "VOI EI, tässä menee koko ilta!"

 C: "Tästähän se lähteepi ja tosi mielenkiintoisella kysymyksellä:
Anne: Mitä mieltä olet REHELLISESTI Cathystä?"

 A: "Umph, miksi heti näin vaikeita?"

 A: "No tuota, jos nyt ihan rehellisiä ollaan...."

 A: "Niin Cathy on mielestäni röyhkeä, aika itsekäs, antaa tyhmiä lempinimiä, vastuuton, juhlii liikaa, esineistää miehiä....."
C: *lyhist*

 C: "Argh, olenko mä näin kaamee tyyppi?!" D:

 A: "Ja... Kyllä sinä olet ihan mukava, osaat kyllä ajatella minuakin kun et tule kännissä kiusaamaan minua, teet myös hyvää ruokaa...." *ujost*

 C: "No voi, miten söppänää! :3 Ja kyllähän mä tiesin etten oo nii kamala tyyppi!"
A: "Juuri kun pääsin sanomasta...." -.-

 C: *nostaa kysymyslistan*

 C: "Seuraava kysymys onkin esitetty minulle:
Mikä on parasta tekemistä heti biletyksen jälkeen?"

 C: "No ihan heti kun tulen juhlimasta, syön joskun raikkaan hedelmän. Viinan maku ja väsymys turruttaa, siks raikas hedelmä kohentaa oloa mukavasti."

 C: "...ja tietysti on kiva mennä katsomaan nukkuvaa Anskia...." ;)

 A: "ANTEEKSI MITÄ!?" >:O

 C: "Ja seuravaan kysymykseen! Se on meille molemmille:
Mitkä ovat lempiruokanne?"

 C&A: "Hmmmmmmm..." *jäätynyt tuijotus*

 A: "No, minä itse olen vegetaristi, en siis syö punaista lihaa, kalaa enkä kanaa. Siksi lempiruokani taitaa olla perunapurjososekeitto. Cathykin osaa tehdä sitä ihan hyvin nykyään." :)

 C: "Mä en ole noin eettisesti aatteleva, joten sanonpa, että suosikkiruokani on tonnikalasushi! Ne ovat tosi nannaa, varsinkin soijan kanssa!"

 C: "Seuraava kysymys:
Onko teillä exiä? Jos on niin kertokaas heistä"
A: "Hah, en minä alentuisi seurustelemaan vielä, kun pitää koulutkin käydä loppuun!" *epämääräinen huitaisu*

 C: "Hohhohhoh!" >8D

 C: *tsih* "Jos mä rupeisin kertomaan kaikista mun existä, nii me ei päästäis täältä KOSKAAN pois! Enkä mä ees muista kaikkia!" :D

 C: "Ja sitten seuraava kysymys....."

 R: "RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!"
C&A: "?"

 A: "No mikäs nyt Razoku?" :o
R: "EN JAKSA, en minä jaksa kuvata kaikkia kysymyksiä! Ja ihmisetkin kyllästyisivät jos te vain istutte siinä ja vastaatte kysymyksiin....!!" >:o

 C: "No sittenhän jatkamme vastailua näin "Ei kuvallisesti"!"

A: Eli tässä on Anne! :)
C: Ja tämä fontti on Cathy, jatkakaamme kysymyksiin vastailua!



Miten teillä menee koulussa?

A: No minulla ainakin menee tosi hyvin, sain juuri yhdestä yhteiskuntaopin esseestä täydet pisteet! Nyt ainoana pään vaivana on Vanhojen tanssit, jonne minulla ei ole vielä pariakaan...

C: Mun koulu menestys ei oo noin mukava. Just reputin yhen matikan kurssin, mutta onneks sain yksityisopetusta Anskilta ja uskoisin pääseväni läpi uusinnan avulla.... 



Mikä on tuhminta teissä itsessänne? >8)

A: .....eihän tuollaista voi sanoa! Voiko laskea tuhmaksi sen, että syön edelleen liikaa herkkuja...?

C: Voi pikku Anski. >;) Oletpas viaton! Sulla varmaan tuhminta on sun alusvaate- kokoelmat!

A: No ei yksillä koko elämäänsä pärjää!

C: Hehheh ;) No minussa tuhminta saattaa olla.... Jos tarkkoja ollaan.... Se että en osaa sanoa mikä on tuhminta? Ehkä se ettei minulla ole kovin suurta siveysrajaa...



Mihin matkustaisitte nyt jos saisitte mennä minne tahansa?

C: Mä ainakin lähtisin jonnekin lämpimään, kuten vaikka Espanjaan! Siellä on hyvän näköisiä miehiäkin... ;)

A: Minä lähtisin USA:han, tapaamaan Catnipia, äitiä ja sinne jääneitä kavereita! On niin kova ikävä, että!



Mitä mieltä olette teknologiasta?

A: Ei erityisemmin hankalia ymmärtää. Mutta minun ainoat tekniset vempaimet ovat puhelin, TV ja tietokone.

C: Sama homma! Paitsi että käytän Anskin tietsikkaa ja Anskin TV:tä... :D



Mitkä ovat lempiesineenne? Kuvia?

C: Mä rakastan mun punaisia korkkareitani! Vaikkakin ne hiertää rakkoja... D:



A: Minun suosikkiesineeni on videokamerani, haluanhan elokuvaohjaajaksi. ;)



Cathy; Mitä tekisit jos prinssi kosisi sinua, mutta hän olisikin hirvittävän ruma?

C: Hohhoh, jos en olis pinnallinen, sanoisin Anskimaisesti "ei sillä ulkonäöllä ole väliä", mut en mä nyt haluais rumaa miestä miehekseni. Enkä edes halua naimisiin, vapaushan siinä menis!



Anne; Mitä mieltä olet rasismista?

A: TURHAA! Halla-ahot sun muut persuilijat, joiden mielestä ulkomaalaiset ovat huonoja, voivat painua sinne minne pippuri kasvaa! Meidän koulussamme on paljon "tummaihoisia" ihmisiä, jotka tarvitsevat englannin kielistä opetusta. Ja olen tutustunut pariin heistä, ja he ovat tosi mukavia!



Cathy; Vastaatko pian Hazelin ystäväpyyntöön DollBookissa? T: Sacchan :--D

C: "Cathy Timber on nyt henkilön Hazel Mizuno ystävä" ;)



Miten vietätte joulua?

A: Kotona USA:ssa meille tuli joulupukki aina siihen asti, kun Catnip täytti kymmenen. Hänelle muuten oli iso shokki kun hän sai kuulla ettei Pukki olekaan totta... ;D

C: Meillä vietettiin aina kolmistaan joulua, paketit ilmestyivät aina kuusen alle. Kun täytin 14, rupesin laittamaan jouluruoan äidin kanssa. Lopulta se jäi kokonaan kontolleni....



Miten kuvailisitte pukeutumistyyliänne?

C: Minun tyyli on naisellinen ja ainakin miehille silmän ruokaa antava! ;) Pidän lyhyistä hameista, käytän myös yhden mielipiteen mukaan "massavaatteita", esim. legginsejä, tunikoita ja uggejakin löytyy. 

A: Minä taasen olen hippi, en yritä kulkea massan mukana! Ostan suurimman osan vaatteistani kirpparilta, siksi ne ovat vähän kulahtaneen näköisiä. Katson myös tosi tarkasti, miten, mistä tai missä vaatteeni ovat valmistettu. En todellakaan haluaisi pukeutua lapsityövoimalla jäniksestä tehtyyn ja hiekkapuhallettuun jakkuun!



Millaisia nukkeja haluaisitte kavereiksi?

A: Erilaisia. Haluaisin että kaverini ovat uniikkeja. Tietysti uskottavuus, luotettavuus ja hyvä huumorintaju olisivat tärkeitä juttuja.

C: Luottofrendi pitää kaikki salaisuudet sisällään, eikä hauku selän takana. Toivoisin myös frendeiltäni rehellisyyttä, etteivät vain mielistelis. Myös biletyshenkisyys ois aika kiva... ;)



Tykkäättekö tyttöjen juorukerhoista?

A: En erityisemmin. Ei niissä ole mitään hienoa, juorukerhoissa siis. Olisi kyllä kiva olla perillä kaveripiirinsä asioista, mutta selän takana puhuminen ei ole kiva juttu.

C: Mä VIHAAN juorukerhoja! Jos on luottofrendejä, ne ei juoruile. En harrasta juoruilua saati selän takana puhumista. Vihaan sellaista.



Onko Razoku puhunut teille mahdollisista uusista kämppiksistä?

C: ....ei itse asiassa. Ja toivottavasti ei tulekaan, ei meidän kämppään yksinkertaisesti mahdu!

Razoku: Hehhehheh... >8)



Ketkä ovat kaikkein parhaimmat ystävänne?

A: Minulle kaikki ystävät ovat samanarvoisia, ehkä joskus pienenpänä on ollut jotain bestiksiä...

C: Sama juttu, mutta viime aikoina oon viettäny paljon aikaa Mollyn kanssa. Puspus, my babe <3



Cathy; Millainen oli lapsuutesi?

C: Oikeastaan supermukava! Mun vanhemmat lellitteli mua ja äiti oli mun kaa kotona, koska se ei jalkavammansa takia voinu käydä töissä. Sit ku menin kouluun musta tuli pian luokan prinsessa ja kaikki ihalili mua... >:)



Miksi Cathy muutti Annen luo?

C: Koska mun vanha kämppis heitti mut ulos sen asunnosta! Meillä oli niin erilaiset unirytmit, että se ei kestänyt. Eikä se tykkänny mun kissasta.

A: ....olisiko minullakin oikeus heittää sinut ulos? Meillä on eri unirytmit ja minä en pidä Grasista...

C: Mut sä tykkäät mun ruuasta, eikö? ;)

A: Niin... Totta.



Cathy; Onko alkuperäinen hiustesi väri noin blondi?

C: Ei ihan, ne ovat oikeasti kellertävämmät. Halusin vaan ihan valkoiset hiukset, niin ihmisille jäis enemmän muistettavaa. Blondeja tyttöjä on paljon, mutta montakos valkotukkasta tunnette? ;)



Anne; Miten ja milloin aiot juhlia 18- vuotia synttäreitäsi?

A: Jaa... En ole kyllä ehtinyt miettiä tuota. On vielä niin pitkä aika niihin synttäreihin! Ehkä kutsun kavereita kylään, voisin myös ottaa vähäsen jotain shampanjaa. Ei siis mitään suurbileitä, mitä Cathy varmaan pitäisi.

C: ...kun täytin 18... Niitä bileitä en unohda K-O-S-K-A-A-N-!



THE VIIMEINEN KYSYMYS:
Mitä on tuossa Annen salaisessa laatikossa?
A: Voi ei, ei se niin salainen ole, kun Cathy on sitä toitottanut. Siellä on vain pinnejä sun muita ylimääräisiä asusteita, katsokaa vaikka:
C: Todellisuudessa se on vain piilottanut kaikki salaisuutensa pois tuolta, esim. merkillisen kummalliset alusvaatteensa... ;)




 C: "HUOOH, vihdoinkin se on OHI! Se oli ISO työ!" *levähdys*

 A: "Totta puhut! Olis se iso työ!" *venyyyytys*

 C: "Hei Anski, oletko muuten miettinyt, miks me ollaan näin... Tavallisia?"

 A: "Sinäkö muka tavallinen? En erityisemmin. Mistä tuli tuollainen mieleen?" *asettaa sukkanauhaa*

 C: "No siis kun tosi monet nuket on sellasia taikatyttöjä tai taikaolentoja tai "Aliceja" tai jotain semmosia. Miks me ollaan näin tavallisia?!" *pomppaa ylös*

 C: "Mut jos me oltais taikaolentoja, mä olisin varmasti se kaunis hyvis Alice! Sä olisit..." 

 C: "Kauhea pahis mummeli joka vain söisi suklaata ja tappaisi viatonta kansaa!" *osoitus*

 A: *nousee* "MITÄH!?"

 A: Miksi MINÄ olisin paha? Ja miksi juuri MUMMO?!" D:

 A: "Nyt koet kyllä mummohyökkäykseni!" >:o *lähtee jahtaamaan Cathyä*

 C: "Hehee, kaunis Alice karkaa paikalta!" :D *juoksee pakoon*

 A: "KIINNI!" *kaatuu*
C: "IIK!" *jää alle*

A: "Sinä senkin kakara!" *sekoittaa Cathyn tukkaa*
C: "Iik, älä senkin ilkimys!" :D
A: "Ja muuten, kiitos kaikille kysymyksen lähettäneille, arvostimme kysymyksiänne kovasti!" "Nyt saat katua kaikkea pahaa mitä olet tehnyt!"
C: "IIIIIIIK!"

















Annenne ☮, Cathynne ♥ ja Razoku ~

5 kommenttia:

  1. Bwahah! Ihanaa! xD Mahtia tietää joitain uusia juttuja Cathysta ja Annesta♥ Nää kuvat on loistavia, kaikki 8O Hmm... voisin kommentoida jokaista kysymystä ja vastausta mutten jaksa kun itsekkin äsken q&a:n lopetin ja vielä kahdella kielellä x___x Olisi 'näin ohimennen' hienoa joskus nähdä tämä Annen alusvaatekokelma P:<

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus ! >3<
    Ja sitten.. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä , että Cathy ja Anne ovat tosi persoonallisia nukkeja ihan "tavallisina".
    "Erilaisuus" kun on jo massaa (olen syytön xD) , toivon ettei pian selviä , että Anne on avaruusarmeijan ylikomentaja ja Cathy on Spiderman ~ B----D

    VastaaPoista
  3. hihih,mun nukke on kyllä iihan tavallinen kanssa joten:Cathy ja Anne!! Ette ole ainoita!!

    VastaaPoista
  4. Repesin xD
    Samaa kuin PeAcHu, munkin nuket on ihan tavallisia tallaajia etc xD
    ............en keksi mitään..............
    mielenkiintoinen tarina oli, oisi kyllä hienoa nähdä Annen alusvaatkokoelma >8'3

    VastaaPoista
  5. täähä oli hyvä! :D Repesin ku Anne läsähtä Cathyn päälle. :DD

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita!