Blogiarkisto

sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Luukku 3: Cathyn kanssa bilettämässä

Hei kaikki, Cathy täällä ;)


Lähdimme perjantaina ystäväni Mollyn kanssa bilettämään, katso mitä siellä teimmekään!


 Nättinä? Tyksin kovasti tästä mun mekosta!

 Tässä on Molly, hän käy samaa koulua kanssani. :)



 Mentyämme läpi pimenevän stadin, me päästään klubille. Valot ei oo vielä himmennetty, joten valoa riittää. Vielä hetken.


 Ekaks me yleensä jutellaan kaikesta tyhmästä ja nauretaan aivomme pilalle.

 Mut sitte pimmennetään valot ja disco alkaa! Mä ja Molly ollan suuria bilehileitä! ;)

 Koska oon jo täysikänen, voin vähän juoda suosikki sitrusdrinksuani. Siihen ei kyllästy millään, jaksaa useammanki....

 Mollyn suokkari on Jättiläisen mlja. Tiiätte varmaan mistä sen nimi tulee...? :D


Sit me yleensä otetaan kuvia DollBookiin. Mulla on ihan tarpeeks hyvä laatuinen pokkari, olis kyl järkkäri kiva.

 *RÄPS*


Sit ku ilta vaihtuu yöksi ja yö myöhäiseksi yöksi, alkaa olla vähä tokkurassa. Mut en mä yleensä juo paljoa.

 ...Molly taas ei kovin... Hillitse itteään.


Sit me horjutaan taas läpi kaupungin. Mä saatan yleensä Mollyn taksiin, ku se ei kovin selvin päin yleensä ole.



 *horjun*

 *lysäht*

Koska Anne on tosi herkkä heräämään, se on käskeny mua nukkumaan alhaalla jos käyn juhlimassa. Joten joudun tyytymään sohvaan. Mutta on se sen arvoista!


Tällaista tällä kertaa, äänestäkääs Razon laittamaan äänestykseen! ;)



Teidän, Cathynne ♥

2 kommenttia:

  1. Cathyn perus bileilta? Mollyn ilme ekassa kuvassa on mahtava :D
    Dinakin tahtoo bilettämään. On se hyvä ettei Cathy juo yhtä paljoa kuin Molly (;

    VastaaPoista
  2. Esimerkillistä illanviettoa P: Mutta kerranhan tässä nuoria ollaan (nuket aikaz pitkään) x)

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita!