Blogiarkisto

keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Luukku 20: Unien ihmemaa (KT)

(RazoHUOM: Tämä tarina piti julkaista jo eilen jatkona Cathyn kommelluksille, mutta tuli ongelmia koneen kanssa!)

 *koppoti koppoti*

 Anne: "Nopeampaa, pukkiseni, meillä on kiire!"

 A: "Ehkä tuo kukka antaa meille neuvon, minne pitää mennä."

 A: "Hei kukka, tiedätkö minne minun pitää mennä?"

 Kukka: *lähestyy* "Anneee..."
A: "Mitä, en kuule?"

 K: "ANNEEEEE!!"

 A: "CATNIP!?"

ZUM
 A: "Catnip. Minun täytyy löytää Catnip!"

 A: "Mutta mitäs, mikä tuolla on?"

 A: "OH, se on puhelimeni!"

 A: "Voin soittaa Catnipille, ja kertoa että kaikki on hyvin..." *nousee + menee puhelimen luo*

 A: *hamuilee puhelinta*

 Puhelin: *sinkoaa kauemmas*

 A: "Voi ei, älä tee noin!" D:

 ?: *lentää päin Annea*
A: "GÄH?"

PUF
 A: "Mitä oikein tapahtui?"

 A: "Kuka SINÄ luulet olevasi?" *nostaa oliota*

 ?: "Minä olen Kettoo-san, Magiclandin viestinviejä! Razoku-sama teki minut omin kätösin ja lähetti minut avuksesi!"

A: "Avukseni? Mitä varten?" *nousee istumaan*

K-S: "Minun pitää opastaa sinut Magiclandin halki oranssille vuorelle. Siellä odottaa sinua joku."

A: "Okei, tämä selvä!" *nousee seisomaan* "Näytäs tietä, sammaskko ystäväni!"

*teps teps*

K-S: "Nopemmin tyttöseni, ei meillä ole koko päivää aikaa!"
A: "Joo joo, mutta etkö tajua, ettei näillä kengillä pääse nopeasti?"

K-S: "Olisit ottanut jotkut muut kengät, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis."

A: "Mutta kun... Nämä hiertävät pahasti!" :/

A: "Mutta jatketaan matkaa sitten vain. Mutta ruumis tuntuu niin painavalta niin kuin sinäkin, senkin sammakko!"

A: "Iääh!" *kaatuu*

A: "Yääh, en minä JAKSA!"
K-S: "Jatka vaikka ryömien, meidän pitää päästä perille!"

A: "No ryömitään sitten kun herra pyytää!!" >:O *ryömii*
K-S: "Niin sitä pitää."

A: "HOHHOH, vihdoinkin olemme perillä!"
K-S: "Oltaisiin  me oltu nopeampiakin..."
A: "Hiljaa siinä, sinä et kantanut koko pitkää matkaa painavaa sammakkoa!"

BING
A:*polvistuu*

A: "Hrr, kylläpä täällä on kylmä..."

?: "TIETYSTI TÄÄLLÄ ON KYLMÄ, koska minä olen täällä..."

?: "Minä, Magiclandin jouluhenki!"

A: "Ai, kiva. Miksi halusit minut tänne, mikä on asiasi?"

JH: "No, kuten huomaat, täällä Magiclandissa ei ole ollenkaan lunta.Tarvitsen siis apuasi, jotta saamme lumen kaikkialle Magiclandiin!" *feikkilumihallusinaatio ilmestyy*

A: "Mutta mitä... Miksi ihmeessä MINUN pitäisi hankkia tänne lunta, eihän meillä Suomessakaan ole sitä!"

KH: "Minusta tuntuu, että TÄMÄ riittää syyksesi auttaa minua..." *esine ilmestyy*
?: "Anneeeee..."

Koru: "ANNEEEEE!"

A: "CATNIP!" *hamuaa, mutta.....*

Wakey wakey!
A: *säps* "Catnip?"

A: "Huh, oliko kaikki tuo unta? Olipa ahdistavaa! Se tonttu oli PELOTTAVA!"

A: "Huolestuinpa Catnipistä, taidan soittaa hänelle HETI PAIKALLA." *nousee tuolista*

A: "Mutta mitä ihmettä..."

A: "Missä kotipuhelimeni on?"



Unelias Annenne ☮

3 kommenttia:

  1. Oih, Annella oli sadussa lumoava muffinssimekko♥ Nyt saa Cathy kärsiä kotipuhelimen rikkomisesta ! (luukku 21)

    VastaaPoista
  2. Anteeksi siis luukku 19 >____________________< razokuu, korjaisitko ?

    VastaaPoista
  3. Ei sitä tarvi korjata, enkä osaisikaan! :D Kiitos kommenteista, muffinssimekko + korkokengät ovat oikeasti Cathyn ;)

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmänkin kuin tervetulleita!